Garantijos ir grąžinimas
Prekių garantijos ir grąžinimo sąlygos
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis šiais teisės aktais:
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 "Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo".
Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 "Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių".
Prekių grąžinimas
Pirkėjas gali grąžinti prekę, jei ji nebuvo naudota, yra nepažeista ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Prekė turi būti pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota originalioje pakuotėje, kuri neturi būti pažeista ar sutepta. Jei prekė nėra tinkamai sukomplektuota ar supakuota, pardavėjas turi teisę jos nepriimti.
Jeigu prekė buvo gauta pažeista ar neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas turi apie tai informuoti pardavėją per 7 darbo dienas nuo gavimo.
Nekokybiškos prekės grąžinimas
Jeigu įsigyta prekė turi gamybos defektų ar neatitinka kokybės reikalavimų, pardavėjas įsipareigoja priimti prekę ir pakeisti ją analogiška preke. Jei analogiškos prekės neturime, grąžinami sumokėti pinigai.
Pirkėjas privalo susisiekti su pardavėju el. paštu info@sensoriniai.lt, apibūdindamas gedimą. Prekė negali būti naudota, ji turi būti grąžinta originalioje pakuotėje su visais priedais ir dokumentais.
Prekės gavimo metu svarbu
Gavus prekę, būtina patikrinti jos pakuotę. Jei ji yra pažeista (sudraskyta, perplėšta, šlapia ar kitaip sugadinta), tai būtina pažymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente ir nedelsiant informuoti pardavėją.
Svarbi informacija
Prekių nuotraukos e. parduotuvėje gali neatitikti tikrosios prekių išvaizdos, spalvos, formos ar komplektacijos.
Prekių aprašymas yra bendro pobūdžio, todėl gali nesutapti su informacija, pateikta ant prekės pakuotės.
Prekių likučiai ir kainos e. parduotuvėje tam tikrais atvejais gali skirtis nuo realių parduotuvės duomenų.